Regulamin serwisu internetowego
www.edulise.pl

Regulamin obowiązuje od: 07 października 2024 r.

Poniżej znajdziesz regulamin serwisu internetowego, w którym zawarte zostały informacje m.in. o zasadach funkcjonowania serwisu, sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, dostępnych formach dostawy i płatności, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.

Serwis należy do Edulise sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, (02-001) przy Al. Jerozolimskie 89/43, posiadajaca numer KRS 0001068459, NIP 7011173794, REGON 526904496.

Kontakt ze sklepem prowadzonym za pośrednictwem Serwisu jest możliwy za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres mailowy: kontakt@edulise.pl

1. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Cena – wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Usługodawcy z tytułu wykonania Umowy przez Usługodawcę.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która składa Zamówienie w Sklepie internetowym,
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (zawarcia Umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  4. Konto Klienta – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu internetowego (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie internetowym, Klient uzyskuje dostęp do unikatowego konta w Sklepie internetowym, stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień Klienta oraz umożliwiający mu dostęp do zakupionych Produktów,
  5. Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu, polegajaca na umożliwieniu Użytkownikowi złożenia Zamówienia na dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i/lub świadczenia Usług online, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania dot. Zamówienia poszczególnych Treści cyfrowych, Usług cyfrowych i Usług online,
  6. Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, przesyłana przez Usługodawcę w ramach zawartej między Usługodawcą a Klientem umową na dostarczanie newslettera. Treść newslettera obejmuje w szczególności materiały z zakresu objętego działalnością Usługodawcy oraz informacje dotyczące bieżącej działalności Usługodawcy (w tym informacje o produktach, nowościach i promocjach dostępnych w Sklepie internetowym), jak również informacje handlowe. Warunki dotyczące newslettera zostały opisane w Regulaminie newslettera dostępnym w Serwisie,
  7. Produkty – wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie internetowym produkty, których zakup jest możliwy za pośrednictwem Sklepu internetowego, w tym w szczególności Treści cyfrowe,
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dla której umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu internetowego ma charakter zawodowy i związany z działalnością gospodarczą,
  9. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
  10. Regulamin– niniejszy regulamin dostępny pod adresem www.edulise.pl w stopce strony jako: „Regulamin”.
  11. Sklep internetowy lub Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem: www.edulise.pl umożliwiający zakup Produktów, korzystania z Konta Klienta oraz umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz użytkowników Sklepu internetowego.
  12. Sprzedawca lub Usługodawca – Edulise sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, (02-001) przy Al. Jerozolimskie 89/43, posiadajaca numer KRS 0001068459, NIP 7011173794, REGON 526904496. Właściwy do kontaktu mailowego z Usługodawcą jest e-mail: kontakt@edulise.pl
  13. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne do kupienia za pośrednictwem Sklepu internetowego, w szczególności zapisane w formacie .PDF, .MP3, .MP.4, .EPUB, .MOBI, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki, nagrane kursy, nagrane masterclassy, nagrane programy edukacyjne i inne materiały elektroniczne dostępne do pobrania lub udostępnione w Koncie Klienta, po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę,
  14. Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie usług online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych lub inna – na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do udostępnienia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i/lub świadczenia Usługi online, a Klient do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę.
  15. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych,
  16. Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta na odległość (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Sklepie. Do Usług online zalicza się w szczególności: kursy online prowadzone live (na żywo za pośrednictwem Serwisu lub wskazanej platformy), warsztaty online prowadzone live, webinary i inne usługi prowadzone online (live),
  17. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
  18. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  19. Użytkownik – osoba fizyczna lub osoba prawna korzystająca z usług Serwisu. Od momentu złożenia Zamówienia Użytkownik staje się Klientem.
  20. Zamówienie – złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego oświadczenie woli Klienta zmierzające, zależnie od przedmiotu zamówienia, bezpośrednio do zawarcia Umowy bądź umowy licencyjnej, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego zamówieniem.

2. Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Usługodawca prowadzi sprzedaż internetową, świadcząc jednocześnie na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną i umożliwiając Klientowi zawarcie Umowy. Za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik może dokonać zakupu Treści cyfrowych, Usług cyfrowych bądź Usług online, uwidocznionych na stronach Sklepu internetowego.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy, Użytkownika i Klienta.
  3. Do korzystania z Serwisu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Serwisie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Użytkownika. Wystarczające są: (dostęp do internetu, standardowy, aktualny system operacyjny, standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies, posiadanie aktywnego adresu e-mail).
  4. Sklep internetowy i sprzedawane oraz prezentowane w nim Produkty objęte są autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły, nagrania video i przekazywane treści przedstawione w prezentowanych Produktach, jak również układy elementów i formularze stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie zachowań użytkowników serwisu i Konsumentów.
  6. W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia niniejszego Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu dostępny w Sklepie internetowym do zapoznania się przez złożeniem Zamówienia.
  7. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Sprzedawca może organizować również zapisy na udział w odpłatnych warsztatach lub wydarzeniach stacjonarnych. W przypadku takich zapisów lub sprzedaży produktów tego rodzaju, szczegółowe informacje dotyczące stacjonarnych warsztatów lub wydarzeń będą zawarte w opisie danego wydarzenia oraz mogą być przekazane osobom zainteresowanym w wiadomościach mailowych albo dodatkowo w odrębnym regulaminie (jeśli taki powstanie). Do procesu sprzedaży i zapisów na udział w odpłatnych warsztatach lub wydarzeniach stacjonarnych prowadzonych za pośrednictwem Sklepu, niniejszy Regulamin stosuje się odpowiednio.

3. Rodzaje Usług Online i warunki rezygnacji z Usług online

  1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej świadczy Usługi online na odległość tj. przez podaną platformę internetową (np. Zoom) lub za pośrednictwem Konta Klienta (w zależności od opisu Usługi online).
  2. Za pośrednictwem Sklepu internetowego Klient może złożyć Zamówienie i zawrzeć z Usługodawcą umowę na świadczenie Usług online.
  3. Do Usług online zalicza się w szczególności prowadzone w „formie live” (na żywo) za pośrednictwem internetu:
    1. Kursy, masterclassy, webinary lub inne wydarzenia organizowane online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez Sprzedawcę kursu, masterclass lub innego wydarzenia online w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie lub przez Konto Klienta oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem Konta Klienta (o ile opis Produktu tak stanowi). Dokładne informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia, tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Sklepie internetowym przy danej Usłudze online. Na Usługę online mogą składać się również między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe powiązane z uczestnictwem w ww. Usłudze online. Do uzyskania dostępu i zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na platformie podanej w opisie Usługi online,
    2. Inne Usługi online opisane w Sklepie.
  4. Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Sklepie internetowym, niniejszym Regulaminie i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
  5. Klient może zrezygnować z Usługi online opisanej powyżej, pod warunkiem, że Usługa online nie została w pełni zrealizowana. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej dostarczonych Treści cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań itp.

4. Rodzaje Treści cyfrowych dostępnych w Sklepie

  1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i za pośrednictwem Sklepu internetowego sprzedaje Treści Cyfrowe, a w szczególności:
    1. e-booki,
    2. nagrane kursy – w postaci form video,
    3. nagrane masterclassy, webinary – w postaci form video,
    4. inne Treści cyfrowe opisane w Sklepie.
  2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej Treści Cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu.
  3. Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki opisane w punkcie 19 ust. 3 Regulaminu.
  4. Treści cyfrowe mogą być współtworzone lub tworzone przez inne podmioty lub osoby (w szczególności przez osoby specjalizujące się w tematyce podejmowanej w danej Treści cyfrowej, kursie i in.). Osoby będące autorami lub współautorami Treści cyfrowych są wymienione w opisie Produktu.

5. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta również usługi drogą elektroniczną, w postaci m.in.:
    1. prowadzenia Sklepu internetowego,
    2. umożliwienie korzystania z usługi Koszyka,
    3. umożliwienia Klientowi złożenia Zamówienia,
    4. prowadzenia i umożliwienia Klientom dostępu do Konta Klienta i zakupionych Produktów,
    5. umożliwienie Klientowi przeglądania historii Zamówień w Koncie Klienta,
    6. prowadzenia platformy kursowej w ramach Konta Klienta, w której będą publikowane Treści cyfrowe, linki do spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis Usługi online tak stanowił),
    7. umożliwienie zapisu i wysyłka Newslettera,
    8. udostępnienie formularza kontaktowego i umożliwienie Użytkownikowi podjęcia kontaktu ze Sprzedawcą za jego pośrednictwem (o ile formularz jest dostępny),
    9. możliwość zamieszczenia opinii do zakupionego Produktu (o ile funkcjonalność jest dostępna),
    10. umożliwienie przeglądania i czytania treści edukacyjnych i informacyjnych,
    11. możliwość zapisania się na wydarzenie stacjonarne (o ile takie zapisy są prowadzone).
  2. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu internetowego i platformy kursowej. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu internetowego lub platformy kursowej. Klient może przesłać informacje na adres mailowy: kontakt@edulise.pl
  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu i jego funkcjonalności, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  4. Z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności: konieczność ulepszania i czuwania nad poprawnym i bezpiecznym działaniem Sklepu internetowego, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji bądź aktualizacji, o czym Użytkownik będzie informowany drogą mailową lub na stronie internetowej Sklepu.
  5. Jeżeli Sprzedawca podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia usług, zakończeniu sprzedaży Produktów poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu, wówczas poinformuje Klientów o tym poprzez opublikowanie na stronach Sklepu odpowiedniej informacji i wysłanie wiadomości mailowych. W sytuacji, jeżeli Klient ma aktywny Produkt w Koncie Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić możliwość pobrania ww. Produktu przez okres 1 (jednego) miesiąca od otrzymania przez Klienta maila z informacją o możliwości pobrania albo Sprzedawca zapewni narzędzie zastępcze z dostępem do nich przez czas określony w Umowie, o czym również poinformuje Klienta mailowo.
  6. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.
  7. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
  8. Klient może złożyć reklamację dotyczącą świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną – pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres mailowy wskazany na początku Regulaminu.
  9. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

6. Newsletter

  1. Za pośrednictwem Sklepu, podczas składania Zamówienia, Klient może dodatkowo zapisać się do newslettera, w celu otrzymywania od Usługodawcy na swój adres mailowy informacji m.in. o nowościach i promocjach w Sklepie oraz informacji edukacyjnych i innych związanych z działalnością Usługodawcy. Zapis do newslettera wymaga:
    1. posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania podczas składania Zamówienia,
    2. zaznaczenia zgody na otrzymywanie newslettera,
    3. zapoznania się i zaakceptowania „Regulaminu Newslettera” dostępnego podczas podawania danych do newslettera i udzielenie zgody na korzystanie z tej usługi.
  2. Z chwilą zapisania się do newslettera, między Klientem a Sprzedawcą zawierana jest umowa o przesyłanie treści cyfrowych (newslettera), zgodnie z „Regulaminem Newslettera”, dostępnym na stronie Sklepu.
  3. Klient, który zapisał się do newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania w każdej chwili, poprzez kliknięcie w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera – co będzie stanowiło natychmiastowe rozwiązanie „umowy na dostarczanie newslettera” łączącej Klienta i Usługodawcę.
  4. Szczegółowe informacje o umowie związanej z dostarczaniem newslettera, znajdują się w „Regulaminem Newslettera”, dostępnym na stronie Sklepu internetowego – w stopce Serwisu.

7. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

  1. Klient może korzystać ze Sklepu internetowego wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu internetowego w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy lub współautorów bądź autorów Treści cyfrowych sprzedawanych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
  3. W ramach korzystania ze Sklepu internetowego zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
    1. nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego, świadczeniu usług, korzystaniu z treści dostępnych w Sklepie internetowym,
    2. upubliczniania, rozpowszechniania jakichkolwiek treści, logotypów, materiałów lub informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy (w szczególności treści i fragmentów przekazywanych i sprzedawanych Treści cyfrowych) ,
    3. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularza Zamówienia i wiadomości prywatnych,
    4. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej,
    5. korzystania z zakupionego przez Klienta Produktu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności prowadzącego do naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych Usługodawcy lub współautora lub autora Treści cyfrowych,
    6. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
    7. dostarczania jakichkolwiek danych bądź treści o charakterze bezprawnym, w tym danych niezgodnych ze stanem faktycznym,
    8. modyfkowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Serwis, w szczególności Cen lub opisów Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych,
    9. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu internetowego oraz zakupionych Produktow do innych celów niż osobistego użytku.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
  5. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Produktów, Usług online lub Sklepu internetowego muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.

8. Konto Klienta

  1. Założenie Konta Klienta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. Przy czym zakup Produktów może wiązać się z koniecznością założenia Konta Klienta w celu dostarczenia Produktów i korzystania z nich w pełnym zakresie.
  2. Konto Klienta daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak np.: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, dostęp do zakupionych Produktów i informacji o nich i powiązanych materiałów online, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
  3. W celu założenia Konta Klienta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
  4. W momencie założenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta Klienta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  5. Z chwilą założenia Konta Klienta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia Konta Klienta wraz z załączonym Regulaminem serwisu, w formacie pdf.
  6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta Klienta.
  7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@edulise.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta Klienta oraz rozwiązanie umowy w zakresie jego prowadzenia.
  8. W niektórych przypadkach, usunięcie Konta Klienta może wiązać się z utratą dostępu do zakupionych Produktów.
  9. Usunięcie Konta Klienta nie spowoduje usunięcia informacji o złożonych Zamówieniach z wykorzystaniem Konta Klienta, które to informacje Sprzedawca będzie przechowywał do czasu upływu przedawnienia roszczeń z umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego lub przez cały czas funkcjonowania Sklepu internetowego, chyba że wcześniej Klient sprzeciwi się przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie będzie posiadał nadrzędnego interesu w ich przechowywaniu.

9. Warunki techniczne

  1. Do korzystania z witryny Sklepu internetowego, dokonywania zakupu Produktów, zawierania Umów i korzystania z Usług online, Treści cyfrowych i Usług cyfrowych oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony internetowej, niezbędne jest spełnianie następujących wymogów technicznych:
    1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
    2. dostęp do urządzenia posiadającego odpowiednio skonfigurowaną i aktualną przeglądarkę internetową umożliwiającą przeglądanie stron WWW wraz z obsługą plików Cookies i skryptów Java Script oraz obsługę poczty elektronicznej,
    3. prawidłowo zainstalowane w urządzeniu, o którym mowa pod lit. b., aktualne oprogramowanie komputerowe Adobe Flash Player,
    4. dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi Klienta),
    5. założenie Konta Klienta (gdy opis Produktu tak stanowi).
  2. Dodatkowymi warunkami korzystania z Usług online lub Treści cyfrowych (w szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych) są:
    1. w przypadku, gdy są one udostępniane w formie pliku komputerowego w formacie np.: .PDF, .EPUB, .MP3, .MP4, .MOBI – posiadanie programu obsługującego takie pliki oraz umiejętność korzystania z tych programów,
    2. w przypadku, gdy e-book lub materiał elektroniczny zawiera także pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty, oraz umiejętność korzystania z tych programów,
    3. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa lub Usługa cyfrowa jest dostępna w Koncie Klienta – posiadanie Konta Klienta, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w niniejszym Regulaminie,
    4. w przypadku, gdy Treść Cyfrowa, Usługa cyfrowa jest dostarczana lub Usługa online jest świadczona przez wskazaną przez Sprzedawcę inną platformę – posiadanie konta w ww. platformie, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy,
  3. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien sprawdzić czy urządzenie elektroniczne, na którym ma zamiar skorzystania z Produktu, obsługuje format w jakim Produkt będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje (nie ponosi w tym względzie żadnej odpowiedzialności), że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
  4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie lub opisie danego Produktu, wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta.
  5. Sprzedawca informuje, że dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego i świadczonych Usług online oraz innych Produktów oraz treści publikowanych w Sklepie internetowym było możliwe na wszystkich popularnych typach systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednakże zastrzega, iż ze względów technologicznych, mogą czasami występować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu internetowego, oferowanych usług, publikacji elektronicznych oraz Newslettera.
  6. W przypadku problemów z dostępem do zakupionego Produktu lub wystąpieniem problemów technicznych, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres: kontakt@edulise.pl
  7. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  8. Korzystanie ze Sklepu Internetowego następuje za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet, która ze swej istoty nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, w tym w zakresie treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta realizowana jest zgodnie z zasadami określonymi w treści Polityki Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
  9. Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
  10. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia każdorazowej, ciągłej i pełnej dostępności Sklepu.
  11. Treść zawieranych Umów między Sprzedawcą a Klientami utrwalana jest i udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie (przesłana w wiadomości mailowej zawierającej potwierdzenie Zamówienia).

10. Składanie Zamówień

  1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
  2. W celu złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:
    1. dodanie wybranego Produktu do Koszyka,
    2. wypełnienie formularza Zamówienia takimi danymi, jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, wybór formy dostawy, a w przypadku składania Zamówienia przez Przedsiębiorcę lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta – również danych firmy lub podmiotu, na rzecz którego Zamówienie jest dokonywane – NIP, nazwa firmy, siedziba, adres lub inne wymagane w formularzu,
    3. podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z informacjami podanymi w punkcie 10 ust. 6 i 7 poniżej,
    4. wskazanie danych wymaganych do wystawienia rachunku lub faktury, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, NIP, adres;
    5. wybór sposobu dostawy (o ile jest taka możliwość) i formy płatności,
    6. zapoznanie się i akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Przeczytałam/-em i akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą, mailowo na adres podany na początku Regulaminu,
    7. opcjonalnie wyrażenie przez Klienta zgody na dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi online lub dostarczenie Usługi cyfrowej przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez Klienta, że rozumie on, że w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
    8. potwierdzenie woli zawarcia Umowy, w tym wybranie przycisku „Kupuję i płacę” lub o równoważnej treści.
  3. Po podaniu przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
  4. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) Klient zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu internetowego z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
  5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie złożenia Zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy obejmującej Produkt. Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca dostarczy Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu zapisanego w formie PDF, który będzie załączony do potwierdzenia złożenia Zamówienia.
  7. Sprzedawca w treści wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie Zamówienia, dostarczy Klientowi również potwierdzenie udzielonej przez niego zgody na dostarczenie Treści cyfrowych, Usługi cyfrowej, lub wykonanie Usługi online w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
  8. W formularzu Zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  9. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  10. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
  11. Składając Zamówienie, Klient może również założyć Konto Klienta, co jest zależne od woli Klienta, ale może być wymagane w celu uzyskania dostępu do zakupionych Produktów (o czym Klient zostanie poinformowany w procesie zakupowym, przed zawarciem Umowy).
  12. Maksymalny czas realizacji Zamówienia to 2 dni robocze – liczone od daty wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. Szacowany termin dostarczenia (przeprowadzenia Usługi online lub dostarczenia Treści cyfrowych, Usług cyfrowych) zazwyczaj jest wskazany w opisie Produktu lub podsumowaniu Zamówienia.
  13. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie lub sposób określony w niniejszym Regulaminie lub w opisie Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin lub sposób realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu lub sposobu realizacji Zamówienia.
  14. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzu Zamówienia koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Akceptuję Regulamin zakupów oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
  15. Wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub równoznacznego), wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.
  16. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
  17. Klient podczas składania Zamówienia, może zaznaczyć dodatkowy check box, ze zgodą na zawarcie dodatkowej umowy (na dostarczanie Newslettera) w celu wysyłania mu nieodpłatnego Newslettera przez Sprzedawcę, zgodnie z Regulaminem newslettera dostępnym w stopce Serwisu. Nie jest to jednak obowiązkowe.
  18. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub dostępu do niej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.

11. Ceny Produktów i metody płatności za Zamówienia

  1. Z uwagi na różnorodność Produktów oraz ich odmienny charakter lub zwolnienie Usługodawcy z VAT, ceny Produktów mogą być różnie objęte lub nieobjęte podatkiem od towarów i usług (podatek VAT). Niektóre Produkty dostępne w Sklepie internetowym mogą być zwolnione z VAT a inne mają różne stawki. Informacje o wysokości opodatkowania lub jego braku, każdorazowo znajdują się przy Cenie danego Produktu widocznej przy opisie Produktu, w procesie zakupowym (w Koszyku) oraz w podsumowaniu Zamówienia.
  2. Sprzedawca może wystawić fakturę na zakupione Produkty. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić Sprzedawcy na etapie składania Zamówienia, zgodnie z punktem 10 ust. 2 pkt d Regulaminu. W przypadku zgłoszenia chęci otrzymania faktury na późniejszym etapie, Sprzedawca nie będzie mógł wystawić faktury.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
  4. Produkty mogą być prezentowane w Sklepie internetowym w ramach przedsprzedaży lub promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie internetowym. W przypadku obniżania cen Produktów, które mają charakter promocyjny, wyprzedaży (itp.) Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę w ciągu ostatnich 30 dni poprzedzających wprowadzenie obniżki ceny.
  5. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
  6. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym.
  7. Jeżeli Klient wybrał przy składaniu Zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie od zawarcia umowy, nie później niż w ciągu doby, z uwagi na anulowanie Zamówienia po upływie tego terminu.
  8. Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu:
    1. Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność jednorazowa),
    2. Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
    3. Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy,
    4. Inne metody płatności wskazane w procesie składania Zamówienia.
  9. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, za pośrednictwem platformy płatniczej:
    1. PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. ul. Pastelowa 8, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS Nr KRS 0000347935, numer NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014 – poprzez dokonanie płatności kartą, przelewem elektronicznym, BLIK lub innymi metodami proponowanymi przez dostawcę płatności,
    2. Stripe Technology Europe, Limited 354 Oyster Point Blvd, United States– poprzez dokonanie płatności kartą, przelewu online,
    3. lub innej dostępnej w Sklepie, która została szczegółowo wskazana w procesie zakupowym.
  10. Czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, niezależnie od wybranej metody płatności.
  11. Skorzystanie z wybranego przez Klienta serwisu płatności internetowych wymaga uprzedniego zapoznania się i zaakceptowania regulaminu obowiązującego u dostawcy płatności oraz postępowania według zasad określonych w tym regulaminie.
  12. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są̨ zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość. Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych należy składać bezpośrednio do wybranego przez Klienta dostawcę usługi płatniczej.
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
  14. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia. Może zostać również wysłana instrukcja dostępu do zakupionych Produktów lub link z dostępem do zakupionych Treści Cyfrowych (o ile wynika to z charakteru zakupionego Produktu).
  15. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 14 niniejszego punktu Regulaminu.
  16. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
  17. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do Koszyka.
  18. Cena Produktu (w szczególności: Treści Cyfrowej i Usługi online) jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części, części kursu, wybrane treści lub moduły. Oznacza to, że kupując Treść Cyfrową lub Usługę online, gdy po stronie Sprzedawcy zostały one wykonane (dostarczone w całości lub wykonane prawidłowo), Klient nie może odstąpić od Umowy (więcej o tym w punktach 15 – 16 Regulaminu), argumentując to wolą skorzystania jedynie z części Treści Cyfrowej albo części Usługi online lub wybranych materiałów, które zostały dostarczone.

12. Termin realizacji Zamówienia i dostawa Treści cyfrowych, Usług cyfrowych i Usług online

  1. Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w opisie danego Produktu.
  2. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy są uwzględnione w Cenie Produktu.
  3. W przypadku zakupienia Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, zostaną one dostarczone Klientowi, po autoryzacji płatności:
    1. mailowo na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu Zamówienia za pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się, pobranie Treści cyfrowej albo skorzystanie z Usługi cyfrowej,
    2. mailowo poprzez otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z plikiem do pobrania lub danymi rejestracji Konta na platformie kursowej albo
    3. poprzez umieszczenie w Koncie Klienta linku z dostępem do Treści Cyfrowych, Usług cyfrowych lub umieszczenia w Koncie Klienta Treści Cyfrowej,
    4. udzielenie dostępu do Usługi cyfrowej, w zależności od informacji podanej w opisie Produktu i potwierdzeniu Zamówienia.
  4. W przypadku zakupu przez Klienta Usług online np.: kursów, warsztatów, spotkań on-line lub innych wydarzeń prowadzonych online w wersji live, Klient otrzyma za pośrednictwem Konta Klienta lub mailowo wszelkie niezbędne informacje oraz dane dotyczące realizacji Usługi online.
  5. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu Produktu przez Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
  6. W przypadku niektórych Produktów dostęp do nich może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie Produktu, Koncie Klienta lub informacjami przekazanymi przez Sprzedawcę mailowo. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych Treści Cyfrowych lub Usług cyfrowych.
  7. Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług online lub Usług cyfrowych, są uregulowane każdorazowo w opisie Usługi Cyfrowej lub Produktu dostępnego w Sklepie.

13. Licencja i zasady korzystania z Produktów

  1. Treści publikowane w Sklepie internetowym, Newsletterze, Treści Cyfrowe, treść i grafiki oraz wszelkie inne materiały prezentowane w Sklepie, zakupionych Produktach oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług online albo w ramach stworzonej Treści cyfrowej – zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści zawartej w Produktach czy związanych z nimi materiałach, w szczególności tekstu, nagrań, autorskich metod prezentowanych w nagraniach, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
  2. Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów albo części w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy lub współautorów lub autorów Produktów. Zabrania się również wykorzystywania treści dostarczonych w ramach zakupionego Produktu Klientowi stanowiącego Przedsiębiorcę w celu stworzenia produktu tożsamego lub podobnego (wykorzystującego treści przekazane w Produkcie) do nabytego Produktu, którego wprowadzenie na rynek wywoła szkodę dla Sprzedawcy, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową z roszczeniem o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie.
  3. Klient zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy świadczonych w ramach jego działalności – zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z nich przez czas nieoznaczony, a w przypadku, gdy termin korzystania lub dostępu był oznaczony w opisie Produktu – przez czas oznaczony, zezwalającą Klientowi na ich pobranie lub odtworzenie, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie Produktu.
  4. W przypadku korzystania z treści dostępnej w Sklepie internetowym, nabycia Produktu w celu inspirowania się jego treścią lub korzystania z niego w celu komercyjnym lub zarobkowym, np.: przez Klienta przy tworzeniu własnego produktu (na podstawie dozwolonego użytku), należy oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji lub cytowany utwór poprzez podanie pełnego autorstwa (Edulise sp. z o.o. oraz nazwę Produktu z linkiem w serwisie).
  5. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, udostępniania, kopiowania Produktu (w całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub Newslettera. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Treści cyfrowej lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone jest również̇ dystrybuowanie Treści cyfrowych, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie publiczne, jak również przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie jest dopuszczalna.
  6. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem. Klient nie jest uprawniony do rozpowszechniania lub udostępniania Produktów w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres użytku osobistego. Tym samym jakiekolwiek powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, przekazywanie dostępu do Konta Klienta, publiczne pokazy czy też inne rozpowszechnianie całości lub fragmentów w jakikolwiek sposób jest zabronione.
  7. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu bądź naruszania praw autorskich lub dóbr osobistych.
  8. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online lub wszelkich innych Produktów bądź treści udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego i Konta Klienta bądź innych platform, przez które Produkt jest dostarczany.
  9. Konto Klienta jest przypisane do Klienta i Klient zobowiązuje się chronić Konto i zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich. 

14. Odpowiedzialność

  1. Świadczenie Usług online i sprzedaż oraz udostępnianie Treści cyfrowych, Usług cyfrowych przez Sprzedawcę dokonywane jest na podstawie ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie dysponuje szczegółowymi informacjami o sytuacji życiowej Klienta, jego potrzebach, jak również nie posiada danych dotyczących stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, schorzeń lub urazów Klienta.
  2. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach Produktów i za pośrednictwem Sklepu internetowego, Konta Klienta, jak również w Newsletterze – są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób, jak również nie mają na celu poprawy sytuacji życiowej Klienta. Sklep internetowy, Produkty i Newsletter nie są źródłem wiedzy medycznej. Sprzedawca dołożył wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach, Sklepie internetowym i Newsletterze, ale pomimo tego nie ponosi odpowiedzialności za brak ich rezonowania z sytuacją życiową lub oczekiwaniami Klienta, jak również nie odpowiada za poprawę lub pogorszenie stanu zdrowia lub sytuacji życiowej Klienta.
  3. Instrukcje i porady przedstawione w Produktach, Sklepie internetowym i Newsletterze nie zastępują porad medycznych i nie są substytutem doradztwa medycznego.
  4. Sprzedawane Produkty mają charakter informacyjny lub edukacyjny, ale Sprzedawca nie może zagwarantować Klientowi osiągnięcia określonego poziomu wiedzy lub uzyskania konkretnych wyników. Wyniki, informacje, zalecenia i porady demonstrowane w Produktach, Newsletterze, Sklepie internetowym oraz w opisach Produktów przygotowanych przez Sprzedawcę są̨ aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów lub możliwego wpływu na Klienta przy określonych w treści założeniach.
  5. Zapoznanie się z informacjami lub Produktami nie stanowią gwarancji, że każdy Klient osiągnie te same rezultaty. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od organizmu, stanu zdrowia i sytuacji życiowej, indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i działań podejmowanych przez Klienta, a także poziomu motywacji, staranności i innych czynników indywidualnych każdego Klienta. Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań, aktywne uczestnictwo i korzystanie z zakupionego Produktu i samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.

15. Prawo odstąpienia od umowy dot. Treści cyfrowych i Usług online przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem punktu 16 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Z zastrzeżeniem punktu 16 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, co wiąże się z rezygnacją z tego prawa przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
  3. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail: kontakt@edulise.pl przed upływem terminu do odstąpienia.
  4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w punkcie 15 ust. 4 powyżej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie. 
  7. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej bez wzywania do dostarczenia treści, jeżeli:
    1. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
    2. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej lub Usługi cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.  
  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

16. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy:
    1. o świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb),
    3. o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online lub dostarczenie Treści cyfrowych rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
  3. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
    1. Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
    2. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
    4. Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej, Usługi cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub otrzyma dostęp do Produktu przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

17. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
  2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
  3. Klient podaje przy składaniu Zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
  4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę oraz zasady zbierania plików cookies. zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.

18. Opinie o Produktach i ich weryfikacja

  1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu. 
  2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy.
  3. Opinie mogą być wystawiane i przesyłane do Sprzedawcy poprzez:
    1. Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
    2. Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w komunikatorze (np. Telegram, Messenger, Voxer),
    3. Wystawienie opinii przez funkcję dostępną w Koncie Klienta (o ile Konto Klienta posiada taką funkcję),
  4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio w Sklepie internetowym (np. przy danym Produkcie lub w zakładce albo części „Opinie”, o ile taka zakładka zostanie utworzona).
  5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie.
  6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  7. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
    1. opublikowanie nadesłanej opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, przed jej opublikowaniem, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych (jeżeli opinia została przesłana za pośrednictwem konta społecznościowego) i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju,
    2. w razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu. 
  8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres mailowy: kontakt@edulise.pl
  9. Sprzedawca ma możliwość ustosunkowania się do wystawionych opinii i udzielenia publicznie widocznej odpowiedzi, zwłaszcza w sytuacji, gdy opinia jest niejednoznaczna, dwuznaczna, kontrowersyjna lub wymaga doprecyzowania.
  10. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
  11. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca).

19. Reklamacje

  1. Klient może zgłosić reklamację, co do zakupionego Produktu w szczególności w przypadku, gdy:
    1. Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,
    2. w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
    3. Treść Cyfrowa lub Usługa Cyfrowa okaże się niezgodna z umową.
  2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail: kontakt@edulise.pl
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

20. Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z Umową.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu z Umową.
  3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 
  4. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  5. W przypadku niezgodności Produktu z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia, Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo złożenia oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Usługodawca nie doprowadził Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
    3. brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową;
    4. z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  6. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
  7. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
  8. Usługodawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.
  9. Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
    2. nazwę zakupionego Produktu,
    3. opis reklamacji,
    4. datę ujawnienia się niezgodności Produktu z umową.
    5. potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.),
    6. żądanie.
  10. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres prowadzenia działalności przez Sprzedawcę, podany w stopce Sklepu) lub elektroniczny (mail: kontakt@edulise.pl)
  11. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 
  12. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową, wystosował odpowiednie żądania do Usługodawcy, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  13. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona na podstawie z art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
  14. Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl

21. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
    3. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

22. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu w drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed jego wejściem w życie.
  7. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
  9. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do zapoznania się – linki znajdują się poniżej Regulaminu.

Regulamin obowiązuje od: 07 października 2024 r.

Edulise